Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Anormal bişey yok. Tag sistemi denilen sistemi en iyi özümsemiş site idi. Ayrıca spam bir siteydi diyen arkadaşlara sadece gülüyorum (:
Kendileri acaba kaç tane bildirgeç gibi kaliteli siteler yarattılar.