• 23-05-2019, 13:07:00
    #1
    Genelde herkes kopyalamayı engelleme, çalan yine çalar diyor ama başka bir sonuca ulaştım; sadece kopyalamayı engelledim ve link paylaşımı arttı, bazı kopyalayamayan insanlar orda burda paylaşırken linki paylaşmak zorunda kalıyor tavsiye ederim.
  • 23-05-2019, 13:18:51
    #2
    ben genelde söve söve kaynak kodundan kopyalıyorum
  • 23-05-2019, 13:21:25
    #3
    CLass16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben genelde söve söve kaynak kodundan kopyalıyorum
    ben de ordan kopyalıyorum ama sayıca %1 falanız, bugün google reklamlarının varlığından haberdar olmayan insan sayısı %90 falandır, reklama tıklıyor ama reklam olduğunu bilmiyor, bilseler google'u batırırlar
  • 23-05-2019, 13:21:33
    #4
    botla çekenler için sorun degil ama elle kopyalayanlar icin iyi olabilir
  • 23-05-2019, 13:22:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tarayıcı ayarlarından sitenin javascript'ini engelliyorum alıntı işi uzun sürecekse
  • 23-05-2019, 13:28:32
    #6
    normal kullanıcılar için engelleme mantıklı. çalınması açısından değil. mesela bir hekim bir sağlık sitesinin yazısını facebookta yayınlayacak. kopyalamayınca link veriyor.
    normal insanlar kopyalama kapalıysa js yi kapatayım alayım bi haberler .
  • 23-05-2019, 13:42:57
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Botları engellemeye yönelik bir çalışmanız oldu mu ? Varsa buraya da yazabilir misiniz?
  • 23-05-2019, 21:58:41
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CLass16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben genelde söve söve kaynak kodundan kopyalıyorum
    Hocam insanlar bence emek harcıyor kopyalamak hoş bir durum değil.Yarın bir gün aynısını sizede yaparlar her zaman özgün içerikler yazın derim.Kopya karşı tarafın emeğini çalmak demektir.
  • 23-05-2019, 22:46:21
    #9
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam insanlar bence emek harcıyor kopyalamak hoş bir durum değil.Yarın bir gün aynısını sizede yaparlar her zaman özgün içerikler yazın derim.Kopya karşı tarafın emeğini çalmak demektir.
    ben bu anlayışı desteklemiyorum. internet halka açık bir ortam.telif hakkı ile korunmayan her ıçerik kullanılabilir. bana da isteyen yapabilir. siz baskasinin sitesinden okuyup rewrite eder emek verirsiniz biri bot yazmak için emek verir çeker paylaşır