ben genelde söve söve kaynak kodundan kopyalıyorum
ben de ordan kopyalıyorum ama sayıca %1 falanız, bugün google reklamlarının varlığından haberdar olmayan insan sayısı %90 falandır, reklama tıklıyor ama reklam olduğunu bilmiyor, bilseler google'u batırırlar