CLass16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben genelde söve söve kaynak kodundan kopyalıyorum
Hocam insanlar bence emek harcıyor kopyalamak hoş bir durum değil.Yarın bir gün aynısını sizede yaparlar her zaman özgün içerikler yazın derim.Kopya karşı tarafın emeğini çalmak demektir.