Hocam insanlar bence emek harcıyor kopyalamak hoş bir durum değil.Yarın bir gün aynısını sizede yaparlar her zaman özgün içerikler yazın derim.Kopya karşı tarafın emeğini çalmak demektir.
ben bu anlayışı desteklemiyorum. internet halka açık bir ortam.telif hakkı ile korunmayan her ıçerik kullanılabilir. bana da isteyen yapabilir. siz baskasinin sitesinden okuyup rewrite eder emek verirsiniz biri bot yazmak için emek verir çeker paylaşır