Google İyice Kafayı Yemiş Durumda!
18
●914
- 23-01-2019, 21:50:30Ağlayanın malı gülene hayır etmez hocam.agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2019, 12:23:02Bugün bana yarın sana diye bir durum yok hocam benimde bşaıma geldiği için biliyorum. 2 gün boyunca uğraşıp özenerek yazdığım kaliteli bir makaleyi ertesi gün yüksek otoriteli bir sitede gördüm adamlar hemde ilk sırada benim site ilk sayfada bile değildi. Hemen mail attım ve bana söyledikleri istediğini yapabilirsin makaleyi kaldırmıyoruz falan filan. Şimdi bunları nereye şikayet edebilirsin kimden hesap sorabilirsin. Google mail atsan cevap bile gelmez. Bu durumdan bende rahatsızım ancak yapılacak birşey yokKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2019, 12:37:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.DMCA kullanmamız lazım herhalde hocam galiba o zaman kendileri kaldırmıyorum dese bile kaldırılıyormuş bir de dmca şikayeti sonrası ceza alan siteler olmuş gecen konu açtım pek yazan olmadı ama internetten araştırdığım kadarıyla öyle gibi.tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2019, 12:45:33Doğru hocam dmca öyle bir durum var. Ancak o özelliği kullanıp bildirip onların müdehale etmesi içinde dmcya para vermek gerekiyor. Ne kadar kazanıyoruz ki ne verelim dmcya. Öyle dmca logosunu siteye koymakla iş bitmiyor malesefKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2019, 13:07:11Üyeliği durduruldutecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam 10 dolar ayda yapınca 10 sanırım bildirim hakkımız var kaldırması için doğrumudur yoksa yanlışmı? Premium üyelikte.tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2019, 13:13:37hocam siteleri kontrol edip çalıntı varsa ben dmcya bildiririm derseniz aylık 10 dolar yani 1 yıl 100 dolar... Faakat ben onları araştırıp bulamam çalıntı ilede dmca araştırıp bulsun derseniz senelik 200 dolar gibi bir ücreti var benim bildiğim buKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2019, 13:17:45Üyeliği durdurulduHocam zaten belirli siteler yapıyordur herhalde 100 kişi kopyalama yapmıyordur diye düşünüyorum yanılıyormuyum? o kişiler ceza alsa belki de otomatikman zaten artık kopyalamazlar.geliriniz kaç bilmiyorum ama aylık 500 tl ve üzeri alıyorsa bence ayda 50-60 lira verilebilir diye düşünüyorum bende 300-500 kazanıyorum ben mesela almayı düşünüyorum site sahibine yazdım bakalım eğer yine kopyalanmaya devam ederse 10 dolar vericem artık her ay başka çare yok..tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2019, 13:20:48hocam benim site yeni sayılır daha kazanç yok. İlerde eğer önüne geçemezsem mecbur bende başvuracam ona denemekte yarar varKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle