Dostum öyle diyip birilerine daha fazla güç verme bugün bana yarın sana unutma..Bugün umurunda olmaz yarın bir gün emeklerini harcayanlar olunca nedemek istediğimi anlarsın..
Bugün bana yarın sana diye bir durum yok hocam benimde bşaıma geldiği için biliyorum. 2 gün boyunca uğraşıp özenerek yazdığım kaliteli bir makaleyi ertesi gün yüksek otoriteli bir sitede gördüm adamlar hemde ilk sırada benim site ilk sayfada bile değildi. Hemen mail attım ve bana söyledikleri istediğini yapabilirsin makaleyi kaldırmıyoruz falan filan. Şimdi bunları nereye şikayet edebilirsin kimden hesap sorabilirsin. Google mail atsan cevap bile gelmez. Bu durumdan bende rahatsızım ancak yapılacak birşey yok