Hocam zaten belirli siteler yapıyordur herhalde 100 kişi kopyalama yapmıyordur diye düşünüyorum yanılıyormuyum? o kişiler ceza alsa belki de otomatikman zaten artık kopyalamazlar.geliriniz kaç bilmiyorum ama aylık 500 tl ve üzeri alıyorsa bence ayda 50-60 lira verilebilir diye düşünüyorum bende 300-500 kazanıyorum ben mesela almayı düşünüyorum site sahibine yazdım bakalım eğer yine kopyalanmaya devam ederse 10 dolar vericem artık her ay başka çare yok..
hocam benim site yeni sayılır daha kazanç yok. İlerde eğer önüne geçemezsem mecbur bende başvuracam ona denemekte yarar var