Neden Hep 31. Sıradayım? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Neden Hep 31. Sıradayım?
28
●
2.314
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Neden Hep 31. Sıradayım?
1
2
3
4
23-09-2006, 01:36:54
#19
expert
MrManson adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vay halil sen yaşıyomusun ya
İsim telafuz etmesek daha iyi olur.
Ben hep buralardayım ya.Yani en azından vakit buldukça : )
23-09-2006, 01:40:18
#20
expert
MrManson adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kod adını söyledik bi şey mi dedik
He iyi.Ben de diyordum ki iyiki gerçek adımı hatırlamadı yoksa güme giderdik.Bilerek kod adını kullandıysan sorun yok tabi.Biliyosun bunlar karanlık işler
23-09-2006, 03:27:39
#21
unigenclik
Üyeliği durduruldu
ben de alayinda derece yapmişsin 150 dediklerinde 1. 5. 3. falansin
23-09-2006, 03:35:07
#22
expert
unigenclik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben de alayinda derece yapmişsin 150 dediklerinde 1. 5. 3. falansin
nasıl? pm attım.msn den görüşelim.
23-09-2006, 07:05:03
#23
buraq
Üyeliği durduruldu
Bu hataya bir anlam veremedim ama bende hep farklı sayfalardasın hiç 31 görmedim ya 4 ya 6 ya 11 yada 17 bu sayfalarda 4 kelime gördüm
23-09-2006, 10:13:04
#24
Greyfurt
bende hepsinde 31 sin
bu iş bi manyaklık var ama
23-09-2006, 10:20:37
#25
Cem1
google azmış.
23-09-2006, 11:25:05
#26
SaTuRN
Üyeliği durduruldu
puhahahha
ilginç bi durum.. ayarlarsan tutturamassın..
23-09-2006, 14:14:09
#27
unigenclik
Üyeliği durduruldu
expert adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nasıl? pm attım.msn den görüşelim.
msn ekledim ama bende de 31 oldun... iwebtool dan google position check yapsanabi...
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler