Konu
Neden Hep 31. Sıradayım?
23-09-2006, 01:40:18
#20
expert
MrManson adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kod adını söyledik bi şey mi dedik
He iyi.Ben de diyordum ki iyiki gerçek adımı hatırlamadı yoksa güme giderdik.Bilerek kod adını kullandıysan sorun yok tabi.Biliyosun bunlar karanlık işler