Konu
Neden Hep 31. Sıradayım?
23-09-2006, 03:35:07
#22
expert
unigenclik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben de alayinda derece yapmişsin 150 dediklerinde 1. 5. 3. falansin
nasıl? pm attım.msn den görüşelim.