• 23-09-2006, 01:36:54
    #19
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay halil sen yaşıyomusun ya
    İsim telafuz etmesek daha iyi olur.

    Ben hep buralardayım ya.Yani en azından vakit buldukça : )
  • 23-09-2006, 01:40:18
    #20
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kod adını söyledik bi şey mi dedik
    He iyi.Ben de diyordum ki iyiki gerçek adımı hatırlamadı yoksa güme giderdik.Bilerek kod adını kullandıysan sorun yok tabi.Biliyosun bunlar karanlık işler
  • 23-09-2006, 03:27:39
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ben de alayinda derece yapmişsin 150 dediklerinde 1. 5. 3. falansin
  • 23-09-2006, 03:35:07
    #22
    unigenclik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de alayinda derece yapmişsin 150 dediklerinde 1. 5. 3. falansin
    nasıl? pm attım.msn den görüşelim.
  • 23-09-2006, 07:05:03
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Bu hataya bir anlam veremedim ama bende hep farklı sayfalardasın hiç 31 görmedim ya 4 ya 6 ya 11 yada 17 bu sayfalarda 4 kelime gördüm
  • 23-09-2006, 10:13:04
    #24
    bende hepsinde 31 sin bu iş bi manyaklık var ama
  • 23-09-2006, 10:20:37
    #25
    google azmış.
  • 23-09-2006, 11:25:05
    #26
    Üyeliği durduruldu
    puhahahha
    ilginç bi durum.. ayarlarsan tutturamassın..
  • 23-09-2006, 14:14:09
    #27
    Üyeliği durduruldu
    expert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl? pm attım.msn den görüşelim.
    msn ekledim ama bende de 31 oldun... iwebtool dan google position check yapsanabi...