Konu
Neden Hep 31. Sıradayım?
23-09-2006, 01:36:54
#19
expert
MrManson adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vay halil sen yaşıyomusun ya
İsim telafuz etmesek daha iyi olur.
Ben hep buralardayım ya.Yani en azından vakit buldukça : )