• 05-06-2008, 04:07:39
    #10
    buraya yazmanı bekliyormuş sand a düşen damlar buraya bir umit
  • 05-06-2008, 04:42:06
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şanslıymışsınız webkitin dökümanlarını arşivleyip hepsini okudum uyguladım ancak 3 aydır sandboxtayım çıkacağımada artık inanmıyorum
    Birazda nasip kısmet meselesi
  • 05-06-2008, 10:09:47
    #12
    Benım Sitede sandbox girdi , 2 ay oldu geçti hayla sandbox.. Cıkmasını Cok Istıyorum Yeter .) Yardım Edecek Baba yiğit yokmu Rica Etsem.
  • 05-06-2008, 16:18:17
    #13
    Gerekenleri dört dörtlük yapıyormusun acaba?
  • 05-06-2008, 16:32:27
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çıkmana sevindim.
    Gerçekten çok zor bi durum kafayı yiyor insan.
    ama ben hala öleyim bi tane sitem 1 aya yakındır sandboxta siteyi sıfırladım falan filan başlarım sevmicekse hiç sevmesin dedim direk yedeği attım öle duruyor site
  • 05-06-2008, 17:28:07
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahın sevdiği kuluymuşum 3 aydır sandda olan sitemiz bu gece sanddan çıktı
    Ne demek elazığlı görevimiz
  • 05-06-2008, 17:49:52
    #16
    sunucuoptimizasyon.com
    Mesut Dadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demek elazığlı görevimiz
    hö kim
  • 05-06-2008, 17:55:37
    #17
    valla sandboxa girmekte çıkmakta bana kolay geliyor
  • 06-06-2008, 01:01:56
    #18
    çıkarken beklemesi benim canımı sıkıyor kimse girmesin en iyisi!