• 06-06-2008, 08:37:54
    #19
    Bide bize kolay gelse ah ah
  • 06-06-2008, 15:53:16
    #20
    Yardım edelim Sessiz kardeşim!
  • 06-06-2008, 16:03:27
    #21
    Bize niye bir türlü nasip olmadı bu sandboxtan çıkmak anlamadım İnsanda biraz da şans olucak yaf.
  • 07-06-2008, 17:26:53
    #22
    Arkadaşlar nasip olmadı demekten ziyade şöle yapalım boş dururken nette sizlere yardımcı olayım bana
    site adresi,
    ne zman sanda girdiğiniz,
    neden?,
    Ve girdikten sonra ne yaptınız?
    Bunların Cevaplarını burda paylaşın hem diğer arkadaşlarda bakarlar!Hem elimden geldiğince yardımcı olayım!