• 04-06-2008, 13:08:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar sizlerle bu sefer ikinci sefer sand olayımı paylaşmak istedim. tam 40 gün önce falan aynı sitem sand a girmişti! Ve şu sayfadaki yöntemlerle çıkmıştım. https://www.r10.net/sandbox/162193-sa...ml#post1760320

    bun yöntemin üstünden 1 ay geçti yine girdim. Bu seferde sanırım ya link değişiminden yada spam kelimeler diye nitelendirdiğimiz anahtar kelimeler( ana sayfada gereksiz olanlar sadece spam için yazılmışlar) sand girdim ve arkadaşlarım arasında bir araştırma yaptım webstylem benim beni webkit arkdaşımızın makalelerini okumamı önerdi okudum ve ?=ref li bağlantıları silmemiz gerektiğini anladım hemen bir robots.txt dosyası ve ref li bağlantıları engelledim .Şu şekilde:
    User-agent: *
    Disallow: /*ref=*
    4-5 gün içerik ekldim ilk olarak anasayfadan kelimeleri sildim sonra robots dosyasını düzelttim yine sağlam prli linkler aldım sitemap ımı google amcaya yolladım ve sonuç 13 gün !
    Gerçekten psikolojim bozulacaktı az kalmıştı yani şu sandtan insanın moreli sıfır neden neden? soru işaretleri yüzünden. İnş kimse bu pis şeye girmez .Herkeze kolay gelsin. Bir açıklık getirmişsem ne mutlu bana. Başraılar bol kazançlar arkadaşlar!
  • 04-06-2008, 13:32:41
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende banlandım bakalım nasıl cıkıcam
  • 04-06-2008, 14:09:24
    #3
    standart şeyleri uygula güncelliği ön planda tut çıkarsın diye düşünüyorum burdaki konuları incele
  • 04-06-2008, 15:52:34
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    şanslıymışsınız webkitin dökümanlarını arşivleyip hepsini okudum uyguladım ancak 3 aydır sandboxtayım çıkacağımada artık inanmıyorum
  • 04-06-2008, 16:55:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yanaş bana elazığlı =)
  • 04-06-2008, 17:14:15
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Mesut Dadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanaş bana elazığlı =)
    napacaksın bana

    geliyorum msne
  • 04-06-2008, 17:19:15
    #7
    Site adresini falan bana bi pm at bakim merak ettim seni şu aylardır çıkamadığın siteni!
  • 04-06-2008, 17:22:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ben 1 kez girdim sand'a ondada sedoya parkettim 1 ay sonra çıktı
  • 05-06-2008, 03:19:40
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Allahın sevdiği kuluymuşum 3 aydır sandda olan sitemiz bu gece sanddan çıktı