çıkmana sevindim.
Gerçekten çok zor bi durum kafayı yiyor insan.
ama ben hala öleyim bi tane sitem 1 aya yakındır sandboxta siteyi sıfırladım falan filan başlarım sevmicekse hiç sevmesin dedim direk yedeği attım öle duruyor site