• 25-11-2017, 13:30:48
    #19
    Forum devri bitti diyenlerin bunu bir forumdan dile getirmesi çok enteresan
  • 25-11-2017, 13:50:22
    #20
    myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 bile geçen seneye nazaran bir azalma yaşıyorsa diğer sektörler için normal hocam.
    Şunu coskun yazsa anlardımda sen nerden bılıosun düşüş oldugunu
  • 25-11-2017, 14:01:11
    #21
    Forumlar bitmedi bitmez de forum deyince aklınıza sadece Türkiye'den forumlar gelmesin google gruplar, microsoft community, digitalpoint vs.ler bile birer forum. Sadece işe yarayacak forumlar ayakta kaldı ve kalacak. Forumlarda olan etkileşimin farklı bir tarzı çıkmadı henüz varsa da ben görmedim. Eğer o gelirse bitebilir ama bana göre şu an öyle bir şey yok.
  • 25-11-2017, 14:06:14
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunu coskun yazsa anlardımda sen nerden bılıosun düşüş oldugunu
    Forumdaki aktifligi normal bir uye rahatlikla analiz edebilir hocam. Mesela populer konular bolumunden.
    Gelen cevap sayilari, kategorilerde acilan konu sayilari vs. Cok zor degil?
  • 25-11-2017, 15:07:46
    #23
    Forum sitesi belli bir kategoriye odaklanılırsa asla bitmeyecektir. Örneğin hayvan severler forumu veya araba hobisi olanların forumu. En iyi örnekte sanırım r10 wm forumu olur. Forum siteleri zaten hiti Google'dan değil direkt girişlerden oluşması gerekmektedir şahsi fikrim genel forum siteleri bitti ancak bir kategoriye bağlılar devam edecektir.
  • 25-11-2017, 21:07:00
    #24
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunu coskun yazsa anlardımda sen nerden bılıosun düşüş oldugunu
    Bende 5-6 senelik üyeyim biliyorum yani eskiden ticaret daha aktifti bunu her üye biliyor.
  • 25-11-2017, 21:12:38
    #25
    Administrator
    myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 bile geçen seneye nazaran bir azalma yaşıyorsa diğer sektörler için normal hocam.

    Bu konuda yanlışın var geçen sene bu aya göre %25 artış var geçen gün kıyaslamıştık

    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunu coskun yazsa anlardımda sen nerden bılıosun düşüş oldugunu
    aynen bol keseden ezbere yazmış arkadaşımız geçen seneye göre ciddi artış var %25 %30 ve üstü.
  • 25-11-2017, 21:14:21
    #26
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda yanlışın var geçen sene bu aya göre %25 artış var geçen gün kıyaslamıştık
    Haklısındır hocam kötü bir amaçla söylemedim yukarıda

    Ama ticari olarak düşüş gözüküyor bir çok kişide benimle aynı fikirde.
    Ek olarak sosyal medya olsun yenilik olsun çalışma yaptığınızı görüyoruz elinize sağlık.
  • 25-11-2017, 21:15:16
    #27
    Administrator
    myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısındır hocam kötü bir amaçla söylemedim yukarıda

    Ama ticari olarak düşüş gözüküyor bir çok kişide benimle aynı fikirde.
    Ek olarak sosyal medya olsun yenilik olsun çalışma yaptığınızı görüyoruz elinize sağlık.
    Ticaret olarak r10 ile ilgili bir sıkıntı yok. Eskiden çok az kişi yapardı az firma vardı şuanda birçok kişi her işi yapmaya çalışıyor ve çok fazla internet/bilişim firması var.

    En önemlisi Ülke'nin geldiği noktayla ilgili bir sıkıntı var her iş darboğaza girdi.. Fabrikalar kapanıyor, şirketler eleman azaltıyor gibi gibi..