Forum siteleri bitti mi?
43
●5.126
- 25-11-2017, 13:50:22Şunu coskun yazsa anlardımda sen nerden bılıosun düşüş oldugunumyfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2017, 14:01:11Forumlar bitmedi bitmez de forum deyince aklınıza sadece Türkiye'den forumlar gelmesin google gruplar, microsoft community, digitalpoint vs.ler bile birer forum. Sadece işe yarayacak forumlar ayakta kaldı ve kalacak. Forumlarda olan etkileşimin farklı bir tarzı çıkmadı henüz varsa da ben görmedim. Eğer o gelirse bitebilir ama bana göre şu an öyle bir şey yok.
- 25-11-2017, 14:06:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Forumdaki aktifligi normal bir uye rahatlikla analiz edebilir hocam. Mesela populer konular bolumunden.SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelen cevap sayilari, kategorilerde acilan konu sayilari vs. Cok zor degil? - 25-11-2017, 15:07:46Forum sitesi belli bir kategoriye odaklanılırsa asla bitmeyecektir. Örneğin hayvan severler forumu veya araba hobisi olanların forumu. En iyi örnekte sanırım r10 wm forumu olur. Forum siteleri zaten hiti Google'dan değil direkt girişlerden oluşması gerekmektedir şahsi fikrim genel forum siteleri bitti ancak bir kategoriye bağlılar devam edecektir.
- 25-11-2017, 21:07:00Bende 5-6 senelik üyeyim biliyorum yani eskiden ticaret daha aktifti bunu her üye biliyor.SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2017, 21:12:38Administratormyfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda yanlışın var geçen sene bu aya göre %25 artış var geçen gün kıyaslamıştık
aynen bol keseden ezbere yazmış arkadaşımızSABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen seneye göre ciddi artış var %25 %30 ve üstü.
- 25-11-2017, 21:14:21Haklısındır hocam kötü bir amaçla söylemedim yukarıdaCoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ama ticari olarak düşüş gözüküyor bir çok kişide benimle aynı fikirde.
Ek olarak sosyal medya olsun yenilik olsun çalışma yaptığınızı görüyoruz elinize sağlık. - 25-11-2017, 21:15:16AdministratorTicaret olarak r10 ile ilgili bir sıkıntı yok. Eskiden çok az kişi yapardı az firma vardı şuanda birçok kişi her işi yapmaya çalışıyor ve çok fazla internet/bilişim firması var.myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En önemlisi Ülke'nin geldiği noktayla ilgili bir sıkıntı var her iş darboğaza girdi.. Fabrikalar kapanıyor, şirketler eleman azaltıyor gibi gibi..
geçen seneye göre ciddi artış var %25 %30 ve üstü.