myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 bile geçen seneye nazaran bir azalma yaşıyorsa diğer sektörler için normal hocam.
Şunu coskun yazsa anlardımda sen nerden bılıosun düşüş oldugunu