myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 bile geçen seneye nazaran bir azalma yaşıyorsa diğer sektörler için normal hocam.

Bu konuda yanlışın var geçen sene bu aya göre %25 artış var geçen gün kıyaslamıştık

SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şunu coskun yazsa anlardımda sen nerden bılıosun düşüş oldugunu
aynen bol keseden ezbere yazmış arkadaşımız geçen seneye göre ciddi artış var %25 %30 ve üstü.