myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısındır hocam kötü bir amaçla söylemedim yukarıda

Ama ticari olarak düşüş gözüküyor bir çok kişide benimle aynı fikirde.
Ek olarak sosyal medya olsun yenilik olsun çalışma yaptığınızı görüyoruz elinize sağlık.
Ticaret olarak r10 ile ilgili bir sıkıntı yok. Eskiden çok az kişi yapardı az firma vardı şuanda birçok kişi her işi yapmaya çalışıyor ve çok fazla internet/bilişim firması var.

En önemlisi Ülke'nin geldiği noktayla ilgili bir sıkıntı var her iş darboğaza girdi.. Fabrikalar kapanıyor, şirketler eleman azaltıyor gibi gibi..