"SEO" Zirvesi Değişti
200
●25.648
- 16-09-2017, 22:24:56hadi beyler pamuk eller klavyeye gugış amcada aratıp tıklayın sitete bir iki de sayfa gezinti yapın sabitleyelim en tepeye biraz gayret edersek reklamlarında üstüne çıkartırız
- 16-09-2017, 23:20:40Öncelikle Merhaba,
Konuyu açan arkadaşa teşekkür ederim.
Çok mutlu oldum.
SEO kelimesi için ekstra bir efor sarfetmedim. Benim için de sürpriz oldu. Orada uzun süre kalacağımı da düşünmüyorum.
Bu blog sitesini kurmam da ki amaç da insanlara fayda sağlayacak içerikler üretmek, sorulan sorulara cevap vermek ismimi ve şirketimi markalaştırmak.
Yıllar önce de bu kelime de 6 ay zirve de kalmıştım. (seomedya.net) Bu kelimenin bana sadece prestij için faydası olacağına inanıyorum, başka hiç bir türlü katkısının olacağına inanmıyorum. Yine de Google arama motoruna teşekkür ediyorum.
Her kim olursa olsun SEO ile alakalı sorularını sitem üzerinde yer alan soru sor alanından bana iletebilir. Problemler, ihtiyaçlar vs. (Ücretsiz Destektir.)
NOT: Bu bir reklam değildir. (Reklama ihtiyacım yok) - 16-09-2017, 23:24:41Liexon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence de hocam.
teribogart38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu tür bir reklam yapmam Adnanbeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer sözün banaysa kardeş.
Teşekkür ederim. Çok teşekkürler.dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok mu kötü domain hocam?
Eşim olur kendileriDjstation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygılar hocam. Buradayız her zaman.
Daryl_Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülenoertz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegamelear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eyw üstad.
- 16-09-2017, 23:29:39Temennim senin 1. sırada kalmandan yana.SeoHocası bir dalavere alavere antiseo vs bi halt yapmazsa orda epey süre kalırsın...ayhankaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın akaşam doğru facebooktan açıklama yapar, şunlar şunalr oldu diye.Onu da 5megapixel telefon kamerası ile yapar.sesi de corcor böcegi gibi çıkar...Geçenlerde açıklama yapmıştı.Burnuyla mırıldanmıştı
Sen kal orda.İçimizden biri.bizden biri
- 16-09-2017, 23:31:26Domain kötü değil, kullanıcı açısından düşünüyorum. Sıralamadaki tıklanma oranın düşük olacağından alta atacaktır seni yine. %30-40 arası olacaktır tıklanma oranın. 2. sıradakinin de %40 olacaktır seni geçecektir. Tabi bu tahmin, tebrik ederim yine de uğraşmışsın belli.ayhankaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2017, 23:31:34kıymetli kardeşimayhankaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendini bana anlatmana gerek yok ben senin ne kadar değerli bir insan olduğunu neler sarf ettiğini bilenlerdenim
kastım diğer tarafa
kendini bana anlatmana gerek yok ben senin ne kadar değerli bir insan olduğunu neler sarf ettiğini bilenlerdenim