• 16-09-2017, 22:24:56
    #19
    hadi beyler pamuk eller klavyeye gugış amcada aratıp tıklayın sitete bir iki de sayfa gezinti yapın sabitleyelim en tepeye biraz gayret edersek reklamlarında üstüne çıkartırız
  • 16-09-2017, 22:25:16
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Bence çok durmayacaktır orda
  • 16-09-2017, 22:29:18
    #21
    Kurumsal PLUS
    Rez 24 saat.
  • 16-09-2017, 23:20:40
    #22
    Öncelikle Merhaba,

    Konuyu açan arkadaşa teşekkür ederim. Çok mutlu oldum.

    SEO kelimesi için ekstra bir efor sarfetmedim. Benim için de sürpriz oldu. Orada uzun süre kalacağımı da düşünmüyorum.

    Bu blog sitesini kurmam da ki amaç da insanlara fayda sağlayacak içerikler üretmek, sorulan sorulara cevap vermek ismimi ve şirketimi markalaştırmak.

    Yıllar önce de bu kelime de 6 ay zirve de kalmıştım. (seomedya.net) Bu kelimenin bana sadece prestij için faydası olacağına inanıyorum, başka hiç bir türlü katkısının olacağına inanmıyorum. Yine de Google arama motoruna teşekkür ediyorum.

    Her kim olursa olsun SEO ile alakalı sorularını sitem üzerinde yer alan soru sor alanından bana iletebilir. Problemler, ihtiyaçlar vs. (Ücretsiz Destektir.)

    NOT: Bu bir reklam değildir. (Reklama ihtiyacım yok)
  • 16-09-2017, 23:24:30
    #23
    PREMIUM SEO
    İşler değiştiğine göre anti-seoya hazırlıklı olun.

    Tebrik ederim.
  • 16-09-2017, 23:24:41
    #24
    Liexon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence çok durmayacaktır orda
    Bence de hocam.

    teribogart38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi beyler pamuk eller klavyeye gugış amcada aratıp tıklayın sitete bir iki de sayfa gezinti yapın sabitleyelim en tepeye biraz gayret edersek reklamlarında üstüne çıkartırız


    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir reklam türü ile karşı karsiyayiz 😂
    Ben bu tür bir reklam yapmam Adnan Eğer sözün banaysa kardeş.

    dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu adamın güzel yanı bilgiyi parayla satmıyor. Soru soran neredeyse herkese yardımcı olmaya çalışıyor.
    Teşekkür ederim. Çok teşekkürler.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haydin tıklayalım adamı ilk sıraya alalım bende 2. sırada.


    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçemez geçse bile geri düşer. O domain ile - puanda
    Çok mu kötü domain hocam?

    Djstation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her yazisi ilk iki uc sirada cikiyordu zaten damla karaman vardi bide galiba forumda olmasi lazim

    https://www.r10.net/members/50099-ayhankaraman.html
    Eşim olur kendileri Saygılar hocam. Buradayız her zaman.

    Daryl_Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam king

    ASUS_Z00LD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


    myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla facebookta heryerde bu isimi görüyorum
    noertz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrikler ayhan karaman
    gamelear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar az önce birşey kontrol etmek için google seo yazdım bi baktım daha önce hiç görmediğim bir site ilk sırada birden bire mi oldu yoksa aşağıdaydı da benmi görmedim

    eyw üstad.
  • 16-09-2017, 23:29:39
    #25
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    ayhankaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de hocam.







    Ben bu tür bir reklam yapmam Adnan Eğer sözün banaysa kardeş.



    Teşekkür ederim. Çok teşekkürler.







    Çok mu kötü domain hocam?



    Eşim olur kendileri Saygılar hocam. Buradayız her zaman.











    eyw üstad.
    Temennim senin 1. sırada kalmandan yana.SeoHocası bir dalavere alavere antiseo vs bi halt yapmazsa orda epey süre kalırsın...
    Yarın akaşam doğru facebooktan açıklama yapar, şunlar şunalr oldu diye.Onu da 5megapixel telefon kamerası ile yapar.sesi de corcor böcegi gibi çıkar...Geçenlerde açıklama yapmıştı.Burnuyla mırıldanmıştı
    Sen kal orda.İçimizden biri.bizden biri
  • 16-09-2017, 23:31:26
    #26
    ayhankaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de hocam.







    Ben bu tür bir reklam yapmam Adnan Eğer sözün banaysa kardeş.



    Teşekkür ederim. Çok teşekkürler.







    Çok mu kötü domain hocam?



    Eşim olur kendileri Saygılar hocam. Buradayız her zaman.











    eyw üstad.
    Domain kötü değil, kullanıcı açısından düşünüyorum. Sıralamadaki tıklanma oranın düşük olacağından alta atacaktır seni yine. %30-40 arası olacaktır tıklanma oranın. 2. sıradakinin de %40 olacaktır seni geçecektir. Tabi bu tahmin, tebrik ederim yine de uğraşmışsın belli.
  • 16-09-2017, 23:31:34
    #27
    ayhankaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de hocam.







    Ben bu tür bir reklam yapmam Adnan Eğer sözün banaysa kardeş.



    Teşekkür ederim. Çok teşekkürler.







    Çok mu kötü domain hocam?



    Eşim olur kendileri Saygılar hocam. Buradayız her zaman.











    eyw üstad.
    kıymetli kardeşim kendini bana anlatmana gerek yok ben senin ne kadar değerli bir insan olduğunu neler sarf ettiğini bilenlerdenim kastım diğer tarafa