Öncelikle Merhaba,
Konuyu açan arkadaşa teşekkür ederim.

Çok mutlu oldum.
SEO kelimesi için ekstra bir efor sarfetmedim. Benim için de sürpriz oldu. Orada uzun süre kalacağımı da düşünmüyorum.
Bu blog sitesini kurmam da ki amaç da insanlara fayda sağlayacak içerikler üretmek, sorulan sorulara cevap vermek ismimi ve şirketimi markalaştırmak.
Yıllar önce de bu kelime de 6 ay zirve de kalmıştım. (seomedya.net) Bu kelimenin bana sadece prestij için faydası olacağına inanıyorum, başka hiç bir türlü katkısının olacağına inanmıyorum. Yine de Google arama motoruna teşekkür ediyorum.
Her kim olursa olsun SEO ile alakalı sorularını sitem üzerinde yer alan soru sor alanından bana iletebilir. Problemler, ihtiyaçlar vs. (Ücretsiz Destektir.)
NOT: Bu bir reklam değildir. (Reklama ihtiyacım yok)