
Bence de hocam.
Ben bu tür bir reklam yapmam Adnan

Eğer sözün banaysa kardeş.
Teşekkür ederim. Çok teşekkürler.

Çok mu kötü domain hocam?
Eşim olur kendileri

Saygılar hocam. Buradayız her zaman.

eyw üstad.
kıymetli kardeşim

kendini bana anlatmana gerek yok ben senin ne kadar değerli bir insan olduğunu neler sarf ettiğini bilenlerdenim

kastım diğer tarafa