ayhankaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence de hocam.







Ben bu tür bir reklam yapmam Adnan Eğer sözün banaysa kardeş.



Teşekkür ederim. Çok teşekkürler.







Çok mu kötü domain hocam?



Eşim olur kendileri Saygılar hocam. Buradayız her zaman.











eyw üstad.
kıymetli kardeşim kendini bana anlatmana gerek yok ben senin ne kadar değerli bir insan olduğunu neler sarf ettiğini bilenlerdenim kastım diğer tarafa