
Bence de hocam.
Ben bu tür bir reklam yapmam Adnan

Eğer sözün banaysa kardeş.
Teşekkür ederim. Çok teşekkürler.

Çok mu kötü domain hocam?
Eşim olur kendileri

Saygılar hocam. Buradayız her zaman.

eyw üstad.
Temennim senin 1. sırada kalmandan yana.SeoHocası bir dalavere alavere antiseo vs bi halt yapmazsa orda epey süre kalırsın...
Yarın akaşam doğru facebooktan açıklama yapar, şunlar şunalr oldu diye.Onu da 5megapixel telefon kamerası ile yapar.sesi de corcor böcegi gibi çıkar...Geçenlerde açıklama yapmıştı.Burnuyla mırıldanmıştı

Sen kal orda.İçimizden biri.bizden biri