ayhankaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence de hocam.







Ben bu tür bir reklam yapmam Adnan Eğer sözün banaysa kardeş.



Teşekkür ederim. Çok teşekkürler.







Çok mu kötü domain hocam?



Eşim olur kendileri Saygılar hocam. Buradayız her zaman.











eyw üstad.
Temennim senin 1. sırada kalmandan yana.SeoHocası bir dalavere alavere antiseo vs bi halt yapmazsa orda epey süre kalırsın...
Yarın akaşam doğru facebooktan açıklama yapar, şunlar şunalr oldu diye.Onu da 5megapixel telefon kamerası ile yapar.sesi de corcor böcegi gibi çıkar...Geçenlerde açıklama yapmıştı.Burnuyla mırıldanmıştı
Sen kal orda.İçimizden biri.bizden biri