Eyupoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İpucu: Google Aramada "Nedir?" Kartı
17
●1.134
- 05-02-2017, 01:19:05İlla ki "NEDİR" kelimesi gerekmiyor. Keza şu kodu eklerseniz v.s. de olması gerekmiyor.alperweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hele ki konuda birisinin yazdığı gibi backlink almanızda gerekmiyor.
Google algoritmasının şu yönü nedeniyle çıkar demek hatadır. (Algoritma bilinmediğinden.)
Yapmanız gereken tek bir işlem var oda arama motorlarının sevdiği şekli ile içerik girmek. Bu şekilde yaptığınız zaman zaten arama motorları ciddi anlamda bu çalışmaların meyvesini size vermektedir.
Dalavereye, kata külliye v.b. gibi işlere gerek yok. Arama motorlarının istediklerini ver. Gerisine karışma. - 05-02-2017, 02:22:41Bilmeyen bir sürü arkadaş değişik yorumlar yazmış
. Ülkemizde en büyük problem bu sanırsam. Zero ranking olarak geçiyor bu olay. Yani sıfır sıralaması.
5-6 Farklı şeklide yeni gelen rich snippets mevcut.
Bir kaç örnek ;
örnek 1 örnek 2 örnek 3
Aynı şekilde listelenmek istiyorsanız gerekenler şunlar;
1- İlgili sorguda ilk 5 sayfada olmak. Daha çok ilk sayfada olan siteler nedir,nasıl yapılır gibi rich snippets lerde yer alıyor.
2- ul ve ol etiketlerinin kullanımı. Örnek
3- Sayfada istenilen ana konuyu H etiketlerini ana sorgular ve alt sorguları için kullanmak örnek olarak seo nedir , kurumsal seo nedir gibi. (global de yazılmıştı bu bunun makalesini bulamadım)
4- Backlink almakla yakından uzaktan alakası yok.
5- Shema.org olmasına gerek yok! Eğer öyle bir gereklilik olsaydı wikipedia gibi bir site bu yüzden çıkmazdı nedir vs. gibi sorgularda. Daha detaylı bir inceleme isterseniz de tıklayın
Saygılarımla. - 10-02-2017, 03:58:12Her şey tamam da üsdat.excreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<ol ve ul> etiketlerini kullanma mecburiyeti olduğuna emin misiniz? - 10-02-2017, 04:52:18Böyle bir mecburiyete gerek yok. Site otoriter olması önemli. ve genelde ilk sayfada biraz belli süre kalman gerekiyor.alperweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2017, 13:59:50Çoğu yerde o şekilde gördüm ol ve ul etiketi kullanmadan zeo ranking alan yer varsa gösterebilir misiniz acaba rica etsem ? bakıp incelemek isterimalperweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
Saygılarımla. - 10-02-2017, 14:21:07pratisyen doktor nedirexcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2017, 14:22:59İlk defa gördüm bu şekilde hocamalperweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Bilgimin üzerine bir bilgi daha koymuş oldum sayenizde çok teşekkür ediyorum
.
Saygılarımla.
. Ülkemizde en büyük problem bu sanırsam. Zero ranking olarak geçiyor bu olay. Yani sıfır sıralaması.