Her şey tamam da üsdat.
<ol ve ul> etiketlerini kullanma mecburiyeti olduğuna emin misiniz?
Çoğu yerde o şekilde gördüm ol ve ul etiketi kullanmadan zeo ranking alan yer varsa gösterebilir misiniz acaba rica etsem ? bakıp incelemek isterim

.
Saygılarımla.