alperweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şey tamam da üsdat.
<ol ve ul> etiketlerini kullanma mecburiyeti olduğuna emin misiniz?
Böyle bir mecburiyete gerek yok. Site otoriter olması önemli. ve genelde ilk sayfada biraz belli süre kalman gerekiyor.