Sadece schema olsa yine iyi "ogp" ve "gmpg" protokollerine de uyarak kodları "nedir" sayfaya gömmek gerekiyor.
İlla ki "NEDİR" kelimesi gerekmiyor. Keza şu kodu eklerseniz v.s. de olması gerekmiyor.
Hele ki konuda birisinin yazdığı gibi backlink almanızda gerekmiyor.
Google algoritmasının şu yönü nedeniyle çıkar demek hatadır. (Algoritma bilinmediğinden.)
Yapmanız gereken tek bir işlem var oda arama motorlarının sevdiği şekli ile içerik girmek. Bu şekilde yaptığınız zaman zaten arama motorları ciddi anlamda bu çalışmaların meyvesini size vermektedir.
Dalavereye, kata külliye v.b. gibi işlere gerek yok. Arama motorlarının istediklerini ver. Gerisine karışma.