• 20-03-2016, 15:47:44
    #1
    Selamlar arkadaşlar,

    Bir film sitesi açtım. Film sektöründe bildiğiniz gibi rekabet çok fazla. Zaten baba kelimelerde ilk sayfaya çıkayım gibi bir düşüncemde yok. Direk konulardan hit gelsin yeter bana.

    Siteye film-dizi karışık ekliyorum. 200 kadar konu var. Etiketleriyle birlikte 1000 index yapıyor ortalama. Şimdi iki durum söz konusu;

    1-Filmler index aldıklarında sıralamarı ortalama olarak 20 ile 60 arasında değişiyor. Doğal olarak filmlerden hit alamıyorum.

    2-Dizileri ilk eklediğimde (dizi çıkmadan 5-6 saat önce konusunu açıyorum) ilk sıra ile beşinci sıra arasında değişiyor yerim. Başlık + 4 etiket kesinlikle ilk sayfada sıralama alıyor ama baba siteler konuyu açtığı an yirmi ve ardılı sıralamalara düşüyorum.

    Sorularım ise çok basit; (düşündüm de o kadar basit olmayabilir.)

    1- Filmlerde kademeli olarak sıralamada üste nasıl çıkarım?
    2- Dizilerde başta edindiğim sıralamayı nasıl koruyabilirim?
  • 20-03-2016, 16:30:16
    #2
    Footer link, tanıtım yazıları gibi alımlar yapmalısın ve paravan blog kasıp çapraz linkleme yapman lazım yani kısacası işssizsen düzeni oturtana kadar bunu yapman lazım ha yok benim işim gücüm var uğraşamam dersen footer link ve tanıtım yazısı al git gittiği yere kadar.
  • 20-03-2016, 17:05:26
    #3
    Footer link artık pek tavsiye edilen bir şey değil sanırım. Tanıtım yazısı üzerine çalışmalarım sürüyor, maddi kaynak ayırmaya çalışıyorum. Eğer vaktiniz var ise iki soru sormak istiyorum size;

    1- Tanıtım yazısı alırken neye dikkat etmeliyim?

    2- Paravan blog açma konusundan üstünkörü haberdarım. Çapraz linkleme dediğiniz konuyu tam anlayamadım. Ayrıca paravan blog oluştururken her blog için özgün içerik oluşturmalı mıyım sizce?
  • 20-03-2016, 17:09:36
    #4
    Takipteyim sorular güzel.
  • 20-03-2016, 17:34:16
    #5
    kısa zamanda sitenin patlayıp elinde kalmasını istiyorsan yukarıdaki arkadaşların tavsiyelerini yapabilirsin.
    ya da kendine " ben neden herkes gibi film sitesi açıyorum " sorusunu sorarak işe başlayabilirsin
  • 20-03-2016, 18:01:48
    #6
    internet sitesi işi hemen olmaz ki, sende bunu biliyorsun
    ben ilk açtığımda sitemi bir konu girdiğimde google indexleyip 1. sırada oluyordum sonra da diğerleri aynı konuyu açınca tabi benim sıra gerilere gidiyordu hatta kaç defa indexden bile silindi,

    ama şimdi babalar konuyu açsın ya da açmasın fark etmez, ben onlardan sonra bile aynı konuda girsem de ya 1. sırada ya da 2. sırada oluyorum, zamanla olacak işler, google seni iyice tanıyacak sana puan ve not verecek ki sonradan bu puanlar işe yarayacak, yani yine dönüp dolaşıp zaman, sabır ve orjinalliğe geliyor iş, hayırlısı olsun bakalım
  • 20-03-2016, 18:15:03
    #7
    Konuları açarken 200 300 kelimelik ozgun yazilar da ekle. Böylece Google senin o sirayi hakkettigini dusunmeye baslar ve yerini diger rakiplerine vermez
  • 20-03-2016, 19:25:37
    #8
    Özgün olabilmenin film işinde sınırları belli. Konuyu çok dikkatli re-write etmek lazım ki kullanıcı "tü allah belanı versin filmin sonunu söylemişsin" moduna girmesin. Ben hatırlamıyorum ki şimdiye kadar bir filme 300 kelimelik konu yazabildim. Maximum yazabildiğim 150 kelimedir, ortalaması 80.

    Neden film sitesi açtım sorusuna gelince, zamanında bu işi yapmıştım, bu işten ekmek yedim. Az çok biliyorum ama üç senedir aktif olarak bir site işletmedim. Çoğu kişi biliyordur burda, iki ay uzak kalsan bilgilerini tazelemen gerekir. Benim de amacım o.

    Değerli cevaplarınız için teşekkür ederim. Umarım üzerine beraber konuşarak bazı sonuçlara ulaşabiiriz.
  • 20-03-2016, 19:42:08
    #9
    ben o en az 200 kelime yaz falan hikayesine pek inanmıyorum, kendi sitemde uyguluyorum ve en babası 150 kelime ya oluyor ya da olmuyor ama özgünmüş gibi görünen ve en az 200-300 kelime yazan aynı kategoride olduğumuz siteleri çok iyi geçtim gidiyorum, yukarıda da yazmıştım, adamlar benden önce konuyu açıyorlar bazen ama ben bildiğimi okuyorum ve onlardan daha iyi sıralamaya giriyorum çok şükür,

    siten özgün olsun gerisi hikaye, özgün derken herkesin kullandığı temaların aynını kullanma, yazılarını da kimseden kopyalayıp yazma, kendin yaz en fazla 150 bile olsa yeter bence, mobil uyumlu ve mümkünse https olsun, birazda zamanla olur bu iş,

    ayrıca film sitelerinde ben şunu görüyorum, 1 film açacam diye 5-6 kez reklam çıkıyor, öyle olunca siteden çıkıyorum, fazla reklam kullanıcıyı da kaçırır sonuçta,