ben o en az 200 kelime yaz falan hikayesine pek inanmıyorum, kendi sitemde uyguluyorum ve en babası 150 kelime ya oluyor ya da olmuyor ama özgünmüş gibi görünen ve en az 200-300 kelime yazan aynı kategoride olduğumuz siteleri çok iyi geçtim gidiyorum, yukarıda da yazmıştım, adamlar benden önce konuyu açıyorlar bazen ama ben bildiğimi okuyorum ve onlardan daha iyi sıralamaya giriyorum çok şükür,

siten özgün olsun gerisi hikaye, özgün derken herkesin kullandığı temaların aynını kullanma, yazılarını da kimseden kopyalayıp yazma, kendin yaz en fazla 150 bile olsa yeter bence, mobil uyumlu ve mümkünse https olsun, birazda zamanla olur bu iş,

ayrıca film sitelerinde ben şunu görüyorum, 1 film açacam diye 5-6 kez reklam çıkıyor, öyle olunca siteden çıkıyorum, fazla reklam kullanıcıyı da kaçırır sonuçta,