internet sitesi işi hemen olmaz ki, sende bunu biliyorsun
ben ilk açtığımda sitemi bir konu girdiğimde google indexleyip 1. sırada oluyordum sonra da diğerleri aynı konuyu açınca tabi benim sıra gerilere gidiyordu hatta kaç defa indexden bile silindi,
ama şimdi babalar konuyu açsın ya da açmasın fark etmez, ben onlardan sonra bile aynı konuda girsem de ya 1. sırada ya da 2. sırada oluyorum, zamanla olacak işler, google seni iyice tanıyacak sana puan ve not verecek ki sonradan bu puanlar işe yarayacak, yani yine dönüp dolaşıp zaman, sabır ve orjinalliğe geliyor iş, hayırlısı olsun bakalım