Özgün olabilmenin film işinde sınırları belli. Konuyu çok dikkatli re-write etmek lazım ki kullanıcı "tü allah belanı versin filmin sonunu söylemişsin" moduna girmesin. Ben hatırlamıyorum ki şimdiye kadar bir filme 300 kelimelik konu yazabildim. Maximum yazabildiğim 150 kelimedir, ortalaması 80.

Neden film sitesi açtım sorusuna gelince, zamanında bu işi yapmıştım, bu işten ekmek yedim. Az çok biliyorum ama üç senedir aktif olarak bir site işletmedim. Çoğu kişi biliyordur burda, iki ay uzak kalsan bilgilerini tazelemen gerekir. Benim de amacım o.

Değerli cevaplarınız için teşekkür ederim. Umarım üzerine beraber konuşarak bazı sonuçlara ulaşabiiriz.