ya bi ben mi düşüyorum. 4 hafta önce 3milyonlarda takılan sitem şimdi 1,3Milyonlarda takılıyo. hitler de 2 katına çıktı. yazı girmek dışında bişey yaptığım da yok. açıkçası bu durum ne bilmiyorum ama sürmesi fena olmaz .
Eee hocam, herkes gerileyecek değil ya
Birisi düşerken birisi çıkıyor Siz şanşlı olan taraftasınız demekki.
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Birisi düşerken birisi çıkıyor Siz şanşlı olan taraftasınız demekki.
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
sorun varken çıkmak ileride işime yaramicak aksine baya sağlam gerilicekmişim gibi duruyor. neyse şuan adsenseden sağlam para geliyor. hayırlısı olsun diyelim.
Birisi düşerken birisi çıkıyor Siz şanşlı olan taraftasınız demekki.
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Senin ne zaman yorumlarını göstersem direk avatarın dikkatimi çekiyor ve Müslüm'den Sagoya geçiş yapıyorum onu dinlemeye başlıyorum
Arkadaşlar alexa'yı çok abartıyorsunuz, boşverin onu takılsın kafasına göre. Bende uzun zamandır yeni açmış olduğum sitelerde güncelleme alamadım. Ama alexa dolaşımlarımı hiç eksik etmedim en azından hemen çıkma oranı düşüyor.