Uzun zamandır Alexa'da bir şeylerin değiştiğini yazdık.
Hala da durum devam ediyor. Ancak yapılan güncelleme konusunda resmi bir açıklama yapılmadı
Toolbar ve benzeri yöntemlerle Alexa değerlerimizi çok iyi yerlere getirdik. Ancak artık bu yöntemler tarih olacak gibime geliyor.
R10 bile bugün 27.sıraya geriledi. Bu demek oluyor ki Alexa artık eski Alexa değil.
Bizim için kötü olsa da gerçek verileri verebilmesi adına Alexa için olumlu bir gelişme olduğunu düşünüyorum
R10 Bile Alexa'da Geriledi
57
●3.941
- 14-08-2015, 12:30:37Üyeliği durdurulduBen alexa grubunda çıktığımdan beri gerileme yavaşladı günlük 10-20 k gerilerken şimdi 100 - 200 geriliyorum 1 k bile gerileme olmuyor.
- 14-08-2015, 12:51:04Arkadaşlar sitelerin çoğunda da bu Alexa dalgalanması yaşanmaktadır . Bence en kısa sürede düzelir.
- 14-08-2015, 12:57:34Üyeliği durduruldu4 hafta oldu bu değişiklik yaşanalı...uzmanforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herhangi bir düzelme bence olmayacak.
Bence Alexa artık akıllandı, eski basit numaraları yemiyor...