R10 Bile Alexa'da Geriledi
57
●3.941
- 15-08-2015, 10:49:01Haklısın boşboş bir site bile Alexa'da o kadar iyi bi konumdaysa bence artık webmaster'ların Alexa'ya karşı bir tavır koyup ciddiye almaması gerekir.jabag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2015, 14:13:06Koalisyon kurulamadı, seçim olacak ,piyasalar alt-üst oldu , ülkenin her yerinde terör saldırıları oluyor.(Günlük dozunu almışsındır umarım hocamStyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 15-08-2015, 14:43:30Birşeyler döndüğü kesin.
Aynı ziyaretçiye sahip 14k sırada olan bir site, 1 ay içinde 17k ya kadar geriledi.