Hayret kimse "Hükümet kurulamadı, hiç bir parti koalisyon yapmıyor. Doğuda terör sorunları mevcut." gibisinden yorum yapmamış. Hayırdır inşaAllah, nerede onlar neden bu konuya da sazan gibi atlamadılar?