SamsOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eee hocam, herkes gerileyecek değil ya

Birisi düşerken birisi çıkıyor Siz şanşlı olan taraftasınız demekki.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Senin ne zaman yorumlarını göstersem direk avatarın dikkatimi çekiyor ve Müslüm'den Sagoya geçiş yapıyorum onu dinlemeye başlıyorum

Arkadaşlar alexa'yı çok abartıyorsunuz, boşverin onu takılsın kafasına göre. Bende uzun zamandır yeni açmış olduğum sitelerde güncelleme alamadım. Ama alexa dolaşımlarımı hiç eksik etmedim en azından hemen çıkma oranı düşüyor.