• 19-04-2015, 00:40:54
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değilde bilo ,şöle bir proje yapmış adamlar bak.Bende mekana yeni getirdiğim herkişiyi belli olsun bunlar indirim kazansın bizede para ödensin istiyorum bir düşün bilo

    http://webrazzi.com/2015/04/17/swarm-multify/
    sarmadı... tutmaz gör bak... hem zaten swarmıda sevmem.
    yazıyı okurken tam aklımdan geçirmiştim sonlarında bahsetmiş;
    duvarda bi yerde canlı canlı tabela olsa, face ve twit beğenenlerini hatta yorumlarını canlı canlı son 10 kişiyi gösterse çok çok daha fazla tutardı.
    bi düşünsene;
    insanlar hava atmayı sever, tabelada ismi çıkacak diye bulunduğu mekanda otururken yorum atar, beğenirler... buda işletme sahibine yarar.
    bence bu daha süper bir proje
    entegrasyondan anlamam ama tabelanın elektronik ve mekanik üretimini de asılabilir hale gelene kadarki tüm her şeyini de yapabilirim...

    ayak üstü proje oluşturduk
    hadi yapalım
    .
  • 19-04-2015, 02:40:25
    #20
    Yıl 2015. R10 üyeleri hala neyin peşinde. Hoş konuyu açan 1,5 aylık bir üye imiş. Fakat altına mesaj yazan diğer eski üyeler durumu dengeliyor

    Düşünsene, adamlar "Google" olarak bilmem kaç bin çalışanı, milyar dolarlık yazılım ve sunucu yatırımları mevcut. Ve sen şu forumdaki 100 adamı toplasan 1 edecek Google mühendislerine karşı savaş veriyorsun.. Böyle bişeye inanabilmek bile insanı kötü hissetirmesi lazım yahu...
  • 19-04-2015, 02:45:56
    #21
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sarmadı... tutmaz gör bak... hem zaten swarmıda sevmem.
    yazıyı okurken tam aklımdan geçirmiştim sonlarında bahsetmiş;
    duvarda bi yerde canlı canlı tabela olsa, face ve twit beğenenlerini hatta yorumlarını canlı canlı son 10 kişiyi gösterse çok çok daha fazla tutardı.
    bi düşünsene;
    insanlar hava atmayı sever, tabelada ismi çıkacak diye bulunduğu mekanda otururken yorum atar, beğenirler... buda işletme sahibine yarar.
    bence bu daha süper bir proje
    entegrasyondan anlamam ama tabelanın elektronik ve mekanik üretimini de asılabilir hale gelene kadarki tüm her şeyini de yapabilirim...

    ayak üstü proje oluşturduk
    hadi yapalım
    .
    Fikir durduk yere çıkmış ama güzel satar bence (: Entegrasyon kısmı kolay olur diye düşünüyorum , yeni nesil tv ler monitör görevi görebiliyorlar, bir şekilde ekrana yansıtılabilir.
  • 19-04-2015, 10:13:31
    #22
    Yapay yoldan kalitesiz sitelerin yükselmesi (herkese değil bu lafım) kadar kötü bir şey yoktur. Google kendi algoritmalarını bu durumların önüne geçmek için kullanıyor zaten.

    Bir de şöyle bir şey ekleyeyim: Günlük 10 dk başkasının sitesinde geçireceğinize aynı 10 dk ile özgün bir makale yazın, faydasını daha çok görürsünüz.

    Bir de tüyo vereyim: Sitenizi yükseltmek istiyorsanız fırsatçı olun ve henüz trend olmamış ama gelecekte trend olacak bir konu seçin ve sitenizi bunun üzerine kurun. Ben 2 farklı sitemde bunu yaptım ve çok başarılı oldu. Hem organik hem de hiçbir SEO masrafı gerektirmiyor.
  • 19-04-2015, 11:28:57
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Rambo_FT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapay yoldan kalitesiz sitelerin yükselmesi (herkese değil bu lafım) kadar kötü bir şey yoktur. Google kendi algoritmalarını bu durumların önüne geçmek için kullanıyor zaten.

    Bir de şöyle bir şey ekleyeyim: Günlük 10 dk başkasının sitesinde geçireceğinize aynı 10 dk ile özgün bir makale yazın, faydasını daha çok görürsünüz.

    Bir de tüyo vereyim: Sitenizi yükseltmek istiyorsanız fırsatçı olun ve henüz trend olmamış ama gelecekte trend olacak bir konu seçin ve sitenizi bunun üzerine kurun. Ben 2 farklı sitemde bunu yaptım ve çok başarılı oldu. Hem organik hem de hiçbir SEO masrafı gerektirmiyor.
    Merhaba değerli yorumunuz için teşekkürler

    Ancak tespitler biraz eksik

    Arama sonucunda mutlaka alakalı bir sayfaya yönlendirme şartı var. Yani alakasız bir siteyi yükseltmeye çalışmıyoruz.

    On dakika makale yazmak on dakika çalışmak demektir. Ama bu sadece bir arama ve bir tiklamadan ibaret. Kaldı ki on dakika da kaliteli bir makale yazamazsiniz. Yapılacak is on dakika harcamak değil. Sayfanın on dakika açık kalmasıdır. Sayfa açıkken siz normal hayatınıza devam edersiniz. Yani hayatinizdan bi on dakika harcamak anlamına gelmez.

    Özgün ve trend olması muhtemel işler yapmak zaten bu işleri yapmayı hedefleyen herkesin yapması gereken bir sey. Ekmek almak gibi bir sey. Bizim yapmaya çalıştığımız sey ise bu ekmek azicikda olsa farklı olsun diye üzerine susam atmak gibi düşünün...

    Seo teknikleri çoğunlukla deneme yanılma ve daha önceki tecrübeler ile tespit edilir. Ben sanmıyorum ki bu forumda google algoritmalarını bilen hic kimse yoktur. Sadece tahmin ediyor, deniyor ve dogruluyoruz.

    Google da çalışan biri var ve bilgileri bize o sizdirmiyor. Google küçük ip uçları veriyor, deneye deneye teknikler gelişiyor.



    Saygilarimla
  • 19-04-2015, 12:55:36
    #24
    ozgurcicek250 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikir durduk yere çıkmış ama güzel satar bence (: Entegrasyon kısmı kolay olur diye düşünüyorum , yeni nesil tv ler monitör görevi görebiliyorlar, bir şekilde ekrana yansıtılabilir.
    Tutmaz dediğim kısım, multify.
    Ben üzerine koymaya, daha çok tutabilir bir hale getirmeye çalıştım.
    Entegrasyondan kastım yazılım bölümü. İmal edebilirim derken, yeni bir dijital panodan bahsediyordum (ekran değil) Ama bu pano internetten neyi nasıl okuyacak sunacak bilmem. Demek istemiştim.
  • 19-04-2015, 21:32:06
    #25
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutmaz dediğim kısım, multify.
    Ben üzerine koymaya, daha çok tutabilir bir hale getirmeye çalıştım.
    Entegrasyondan kastım yazılım bölümü. İmal edebilirim derken, yeni bir dijital panodan bahsediyordum (ekran değil) Ama bu pano internetten neyi nasıl okuyacak sunacak bilmem. Demek istemiştim.
    Tv ye bağlanabilirmi mekanlarda genelde tv oluyor
  • 19-04-2015, 21:35:41
    #26
    Şu kategoride 2015 yılında bile böyle konu gördüğümde üzülüyorum. Yıllardır o kadar paylaşımlar yapıldı, o kadar konular anlatıldı ama hala nelerle uğraşılıyor.
  • 21-04-2015, 00:05:36
    #27
    Ev yapımı roketle Aya gitmeye çalışıyorsunuz gibi geliyor.