Fikir durduk yere çıkmış ama güzel satar bence (: Entegrasyon kısmı kolay olur diye düşünüyorum , yeni nesil tv ler monitör görevi görebiliyorlar, bir şekilde ekrana yansıtılabilir.
Tutmaz dediğim kısım, multify.
Ben üzerine koymaya, daha çok tutabilir bir hale getirmeye çalıştım.
Entegrasyondan kastım yazılım bölümü. İmal edebilirim derken, yeni bir dijital panodan bahsediyordum (ekran değil) Ama bu pano internetten neyi nasıl okuyacak sunacak bilmem. Demek istemiştim.