Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o değilde bilo ,şöle bir proje yapmış adamlar bak.Bende mekana yeni getirdiğim herkişiyi belli olsun bunlar indirim kazansın bizede para ödensin istiyorum bir düşün bilo

http://webrazzi.com/2015/04/17/swarm-multify/
sarmadı... tutmaz gör bak... hem zaten swarmıda sevmem.
yazıyı okurken tam aklımdan geçirmiştim sonlarında bahsetmiş;
duvarda bi yerde canlı canlı tabela olsa, face ve twit beğenenlerini hatta yorumlarını canlı canlı son 10 kişiyi gösterse çok çok daha fazla tutardı.
bi düşünsene;
insanlar hava atmayı sever, tabelada ismi çıkacak diye bulunduğu mekanda otururken yorum atar, beğenirler... buda işletme sahibine yarar.
bence bu daha süper bir proje
entegrasyondan anlamam ama tabelanın elektronik ve mekanik üretimini de asılabilir hale gelene kadarki tüm her şeyini de yapabilirim...

ayak üstü proje oluşturduk
hadi yapalım
.