Yıl 2015. R10 üyeleri hala neyin peşinde. Hoş konuyu açan 1,5 aylık bir üye imiş. Fakat altına mesaj yazan diğer eski üyeler durumu dengeliyor
Düşünsene, adamlar "Google" olarak bilmem kaç bin çalışanı, milyar dolarlık yazılım ve sunucu yatırımları mevcut. Ve sen şu forumdaki 100 adamı toplasan 1 edecek Google mühendislerine karşı savaş veriyorsun.. Böyle bişeye inanabilmek bile insanı kötü hissetirmesi lazım yahu...