• 22-01-2015, 17:50:55
    #10
    Rigobert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mobil spam yiyenler arasında analytics kullanan veya google ın başka servisini kullanan var mı ? (webmaster tools harici.)
    ben aynı zamanda analytics kullanıyorum sitelerimde

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:50:55 -->-> Daha önceki mesaj 17:49:13 --

    Baha1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben rek.mobi den yedim hikaye anlatıyorlar rek.mobide biz yapmıyoruz demişti ancak durum ortada ..
    rek.mobiden son ödeme talebimi yaptım. manuel işlem kalktığı zaman birde sadece.mobi yi deneyeceğim oda artık sorun çıkarırsa mobil reklam olayına girişmem..
  • 22-01-2015, 17:52:11
    #11
    CrystalYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben aynı zamanda analytics kullanıyorum sitelerimde
    reklam servislerinin yeni kullandığı yöntem şu:
    Useragent kısmında google bot vs varsa herhangi bir şekilde göstermiyor kodu.

    ancak analytics kullanılınca sitede mecburen çıkışları girişleri her türlü google a yansıtıyorsunuz.

    onun yerine statcounter amung.us gibi servisleri kullanırsanız ve sitenizdeki cache mekanizmalarını google a göre ayarlayıp kodu google ın göremeyeceği şekile sokarsanız sorunun tamamaen olmasa da ortadan kalkacağını düşünüyorum.
  • 22-01-2015, 17:57:11
    #12
    CrystalYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben aynı zamanda analytics kullanıyorum sitelerimde

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:50:55 -->-> Daha önceki mesaj 17:49:13 --



    rek.mobiden son ödeme talebimi yaptım. manuel işlem kalktığı zaman birde sadece.mobi yi deneyeceğim oda artık sorun çıkarırsa mobil reklam olayına girişmem..
    İntihar etme derim size hocam. rek.mobi bile aşamadı bu sorunu sadece.mobi kim ? 4 5 gun icerisinde siteniz spama giricektir.
  • 22-01-2015, 17:58:19
    #13
    Rek.mobi pop-up kullanıyorum sorun olacağını sanmıyorum. Bu konu haricinde pop-up siteme zarar verdi diyen olanı da görmedim aslında ama korumak da istemiyorum yayıncılarının arkasında durmuyorlar. eğer tekrar yasak yerse sitelerimi o zaman tövbe ederim.

    Ayrıca mobil tarayıcıda pop-up kodunu yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum, hiçbir sorun oluşmadı. Sanmıyorum ki mobil pop-up da da sorun oluşsun. Aynı şey sonucta.
  • 22-01-2015, 17:59:06
    #14
    Riske girmeye deymez beyler.

    Hepinize sağdan soldan sms bildirimi gelmiştir. google ye göre yeniden revize edildi diye.

    Google mutlaka bunuda cezasız bırakmayacaktır.

    Riske girmeyin kullanmayın ben önermiyorum.

    Halen 3 sitem eski hitine dönemedi.

    Ne gerek var az olsun öz olsun....
    .
    .
    .
  • 22-01-2015, 17:59:10
    #15
    Baha1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İntihar etme derim size hocam. rek.mobi bile aşamadı bu sorunu sadece.mobi kim ? 4 5 gun icerisinde siteniz spama giricektir.
    Rek.mobi kim ? Ödemelerini günü gününe yapmasından başka hiç bi özelliği yok. Sayımları son günlerde rezalet.
  • 22-01-2015, 18:02:16
    #16
    Benim anlamadığım reklam firmaları madem kodlarına güveniyor, banlamayacağını düşünüyorlar, neden konularının arkasında durmuyorlar?

    Onlarca konu var bu türde, ama hiçbirinde bir tane firmanın savunması yok.
  • 22-01-2015, 18:10:02
    #17
    Rigobert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam servislerinin yeni kullandığı yöntem şu:
    Useragent kısmında google bot vs varsa herhangi bir şekilde göstermiyor kodu.

    ancak analytics kullanılınca sitede mecburen çıkışları girişleri her türlü google a yansıtıyorsunuz.

    onun yerine statcounter amung.us gibi servisleri kullanırsanız ve sitenizdeki cache mekanizmalarını google a göre ayarlayıp kodu google ın göremeyeceği şekile sokarsanız sorunun tamamaen olmasa da ortadan kalkacağını düşünüyorum.
    yok hocam analytics in pek gösterim yapmaktan başka bi işe yarayacağını sanmıyorum. google daki düzene dahil edeceklerini sanmıyorum. Çünkü bir sürü site var sadece webmaster tools kullanan analytics kullanmayıp. onlar günümüz örneğindeki gibi mülteci gibi sistemin iyi yerlerinden yararlanıp kötülerini etkileyiciğini sanmıyorum. demek istediğim bahsettiğiniz çıkışlar webmaster araçları içerisinde halledilmiştir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:10:02 -->-> Daha önceki mesaj 18:08:14 --

    serdarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Riske girmeye deymez beyler.

    Hepinize sağdan soldan sms bildirimi gelmiştir. google ye göre yeniden revize edildi diye.

    Google mutlaka bunuda cezasız bırakmayacaktır.

    Riske girmeyin kullanmayın ben önermiyorum.

    Halen 3 sitem eski hitine dönemedi.

    Ne gerek var az olsun öz olsun....
    .
    .
    .
    hocam aslında doğru söylüyorsunuzda. şimdi eskiden mobil reklamdan 200 tl kazanırken normal splash ve pop-up tan 50 tl kazanıyordum aradaki fark baya büyük. bu yüzden mobil reklamdan vazgeçmek istemiyorum..
  • 22-01-2015, 18:11:35
    #18
    EnsarGunel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rek.mobi kim ? Ödemelerini günü gününe yapmasından başka hiç bi özelliği yok. Sayımları son günlerde rezalet.
    Rek.mobi kurumsal bir firma hocam. sayımları vs kötüdür okeyde. bu mobil reklamında en sağlam firma rek.mobidir bakın mobilx.reklamx. patladı şimdide sadece mobi ye geçtiklerini idda ediyorlar bizim paralarımızın hiç biri ödenmedi. yuksek sayıpta para ödemeyen bir sürü mobil firmasıda var o yüzden bu ibareyi kullandım. Sadece.mobi kim diye..