Mobil-POP hakkında
37
●2.615
- 26-01-2015, 02:05:355 gündür takip ediyorumbayrambayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2015, 13:19:18Arkanızdan küfür yiyerek kazandığınız paranın hayrının olmadığını anlamanız lazım. Burada bu firmalar tamamen sahtekarlık yapıyor. Milletin haberi olmadan faturasına alakasız abonelikler işliyor. Maalesef ülkemizde GSM operatörleri de sırf daha fazla kazanabilmek adına bu işgüzarlığa ses çıkarmıyor. Aslında BTK'ya şikayet edilmesi lazım yada etmem lazım. Çünkü abone farkına varmadan bir anda bir şeylere abone olup yüklü faturalarla karşılaşıyor.
Ağlayanın malı gülene hayretmez. - 27-01-2015, 21:10:58Üyeliği durduruldufaturaya habersiz bişey yansımıyor hocam. Landing sayfasında gereken tüm açıklamalar yazıyor. Kabul tuşunu bastıgı zaman faturaya işliyor. Kaldı ki operatörler eksik veya yetersiz bilgi veren landing sayfalarını kabul etmiyor..constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2015, 19:38:14İlahi adalet şu an olanların özetlemesiconstantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle