constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkanızdan küfür yiyerek kazandığınız paranın hayrının olmadığını anlamanız lazım. Burada bu firmalar tamamen sahtekarlık yapıyor. Milletin haberi olmadan faturasına alakasız abonelikler işliyor. Maalesef ülkemizde GSM operatörleri de sırf daha fazla kazanabilmek adına bu işgüzarlığa ses çıkarmıyor. Aslında BTK'ya şikayet edilmesi lazım yada etmem lazım. Çünkü abone farkına varmadan bir anda bir şeylere abone olup yüklü faturalarla karşılaşıyor.

Ağlayanın malı gülene hayretmez.
faturaya habersiz bişey yansımıyor hocam. Landing sayfasında gereken tüm açıklamalar yazıyor. Kabul tuşunu bastıgı zaman faturaya işliyor. Kaldı ki operatörler eksik veya yetersiz bilgi veren landing sayfalarını kabul etmiyor..