Baha1984 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ödemeyi kıbrıs üzerinden %1 vergi ile yapıyorlar yayıncılarına %18 geçiriyorlar. Kıbrıstaki ödeme kanalı da kendilerine ait değil.. Patlasa kimse çıtını çıkartamaz..
Neyse, hayırlısı
37
●2.615