• 22-01-2015, 18:25:20
    #19
    Baha1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rek.mobi kurumsal bir firma hocam. sayımları vs kötüdür okeyde. bu mobil reklamında en sağlam firma rek.mobidir bakın mobilx.reklamx. patladı şimdide sadece mobi ye geçtiklerini idda ediyorlar bizim paralarımızın hiç biri ödenmedi. yuksek sayıpta para ödemeyen bir sürü mobil firmasıda var o yüzden bu ibareyi kullandım. Sadece.mobi kim diye..
    Kendine kurumsal...

    Ödemeyi kıbrıs üzerinden %1 vergi ile yapıyorlar yayıncılarına %18 geçiriyorlar. Kıbrıstaki ödeme kanalı da kendilerine ait değil.. Patlasa kimse çıtını çıkartamaz..

    Neyse, hayırlısı
  • 22-01-2015, 18:31:46
    #20
    Baha1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rek.mobi kurumsal bir firma hocam. sayımları vs kötüdür okeyde. bu mobil reklamında en sağlam firma rek.mobidir bakın mobilx.reklamx. patladı şimdide sadece mobi ye geçtiklerini idda ediyorlar bizim paralarımızın hiç biri ödenmedi. yuksek sayıpta para ödemeyen bir sürü mobil firmasıda var o yüzden bu ibareyi kullandım. Sadece.mobi kim diye..
    hocam fakat çözüm bulamadı şu soruna ve tamamen çökmek üzere.. sadece.mobi yi henüz bilmiyorum kullanan siteler görmüştüm. destek konularında baya iyi olduklarını gördüm rek.mobi yi ne zaman aramaya çalışsam ulaşılamıyor. sadece.mobi de en azından insan sesi duyabildim bugün..
  • 22-01-2015, 18:43:59
    #21
    Aslında çözüm basit, fakat reklam firmaları neden yapmıyor anlamıyorum.
    Yurtdışı normal popup firmalarını kullananlar bilirler, wifi kullanıcısına normal reklam açar, 3g kullanıcısına ise bahsi geçen mobil reklamları açarlar.

    Yani burada reklam firmalarının yapması gereken standart bir popup reklam içinde hem normal reklam (arkadaşlık sitesi vs) hem de mobil reklam yerleştirmeleridir. (örneğin popads gibi)
  • 23-01-2015, 00:39:06
    #22
    5 günde 1 aylık emek yok oldu bütün indexler sıfırlandı..

    Kısaca bir daha mobil reklam felan kullanmayı düşünmüyorum.
  • 23-01-2015, 22:33:25
    #23
    mobil popup yayımladığım sitelerin ikiside manuel spam cezası aldı ve tüm indexleri silindi kullanmadan önce iyi düşünün. Ha iyi mi oluyor vicdani açıdan baktığımda aslında iyi olduğunu düşünüyorum insanlar anlamadan saçma aboneliklerle faturaları kabarıyordu bu reklamlar yüzünden.
  • 25-01-2015, 18:01:48
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Mobil pop-up kodunda da sonuçlar aynı hocam. Yine spam yedik. Mobil reklam bitiyor gibi.
  • 25-01-2015, 23:04:04
    #25
    slymn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil pop-up kodunda da sonuçlar aynı hocam. Yine spam yedik. Mobil reklam bitiyor gibi.
    mobil splashı takip ediyorum bakalım siteler duracakmı yoksa yine spam yiyecekmi 5 gün oldu bir site halen yemedi
  • 26-01-2015, 00:11:32
    #26
    Allah aşkına bu mobil kodların 1 emeli var SAHTEKARLIK ile insanları gizliden birşeylere abone etmek, siz aldığınız o paranın insanları kandırarak kazanıldığını biliyorsunuz ve buna vicdanınız nasıl izin verebiliyor?
  • 26-01-2015, 00:12:29
    #27
    pamela adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mobil splashı takip ediyorum bakalım siteler duracakmı yoksa yine spam yiyecekmi 5 gün oldu bir site halen yemedi
    Ne kadar oldu hocam kodu koyalı ?