mobil popup yayımladığım sitelerin ikiside manuel spam cezası aldı ve tüm indexleri silindi kullanmadan önce iyi düşünün. Ha iyi mi oluyor vicdani açıdan baktığımda aslında iyi olduğunu düşünüyorum insanlar anlamadan saçma aboneliklerle faturaları kabarıyordu bu reklamlar yüzünden.