Baha1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rek.mobi kurumsal bir firma hocam. sayımları vs kötüdür okeyde. bu mobil reklamında en sağlam firma rek.mobidir bakın mobilx.reklamx. patladı şimdide sadece mobi ye geçtiklerini idda ediyorlar bizim paralarımızın hiç biri ödenmedi. yuksek sayıpta para ödemeyen bir sürü mobil firmasıda var o yüzden bu ibareyi kullandım. Sadece.mobi kim diye..
Kendine kurumsal...

Ödemeyi kıbrıs üzerinden %1 vergi ile yapıyorlar yayıncılarına %18 geçiriyorlar. Kıbrıstaki ödeme kanalı da kendilerine ait değil.. Patlasa kimse çıtını çıkartamaz..

Neyse, hayırlısı