Benim anlamadığım reklam firmaları madem kodlarına güveniyor, banlamayacağını düşünüyorlar, neden konularının arkasında durmuyorlar?

Onlarca konu var bu türde, ama hiçbirinde bir tane firmanın savunması yok.