Messi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2. çok fazla güvenlik sorunu olmadığı için çok sık güncelleme gelmiyor. gelen güncellemeler ise sistem iyileştirmeleri ve yeni özellikler üzerine.
3. dle kullanmak için temel html bilgisine ve az da olsa kod bilgisine sahip olman lazım. son kullanıcının yapabileceği bir şey değildir dle kullanmak.
4. tema editlemek türkçeleştirmek maksimum 2 saatini alır. dil değerleri tema içindedir. ek olarak sistemin çoklu dil yapısı da var. temayı türkçeleştirip sistemi türkçeleştirmezsen olmaz.
5. gördüğüm en saçma iddia bu. dlenin kodlama yapısı oldukça basittir. son bir kaç sürümünü incelemedim ama eski sürümlerinin hepsinde kodlar oldukça basit yazılmıştır. az biraz kod bilgin varsa ne yapılmaya çalıştığını kodları okuyarak aynlayabilirsin. eğer okuyamıyorsan sorun dleden kaynaklı değildir, sendedir.
ek olarak;
dle basitte olsa içinde bir cache sistemi ile beraber gelir.
seo yapısı oldukça iyidir.
dle için eklenti geliştirmek çok zor değildir.
sistem üzerinde değişiklik yapmak için çok bilgi sahibi olmana gerek yoktur.
tasarım yelpazesi geniş olmasa da tasarım giydirmek saatler alır. spagetti tasarım yoktur. kodlar ve html ayrıdır.
her kategoriye ayrı bir tasarım atayabilirsin.
aklıma gelenler şimdilik bu kadar.
[COLOR="Silver"]